Home » Педрада » Роль класного керівника у формуванні учнівського колективу

Роль класного керівника у формуванні учнівського колективу

 

03 січня педагоги Великобичківської школи-інтернату провели педраду, обговоривши роль і місце класного керівника у формуванні учнівського колективу. Оцінивши певні напрацювання у даному напрямку роботи з дітьми та проаналізувавши проблемні питання, класні керівники визначили пріоритетні напрямки у роботі з учнівськими колективами . Серед визначених на перших місцях національно-патріотичне виховання, профілактика правопорушень та створення атмосфери успіху в дитячому середовищі. Педагоги затвердили план основних заходів у поточному навчальному році, спрямованих на подолання кризових явищ серед учнівської молоді.


Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.